Klantenservice

Retourneren

  • Zo werkt retourneren

    Mocht je iets besteld hebben en je toch bedenken, dan kun je een retour bij ons aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Dit kan zonder opgaaf van reden. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

    Stuur een e-mail naar info[a]cashforcops.nl met daarin het bestelnummer en het product(en) die je wilt retourneren. Wij sturen je vervolgens een antwoord met daarin de stappen die volgen, zoals het retouradres, advies over welke verzendpartij te gebruiken, bewaren van track&trace-code, etc.

    (Artikel 6.1 van de Algemene Voorwaarden)

  • Retourpakket terugsturen

    Als we je vragen om een artikel retour te sturen, ontvang je altijd verzendinstructies:

    • Pak je artikel goed en stevig in, zodat het niet heen en weer kan schuiven in de verpakking.
    • Plak de verpakking dicht met brede tape.
    • Zorg dat er maar één adreslabel zichtbaar is op de verpakking (om verwarring te voorkomen).
  • Retourvoorwaarden

    • Een retour aanmelden kan binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket
    • Het product is nog ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking
  • Retour niet verwerkt

    Heb je 10 dagen nadat je je pakket retour hebt gestuurd nog helemaal geen reactie van ons ontvangen?
    Neem dan contact met ons op via info[a]cashforcops.nl

    Vermeld in je e-mail altijd je bestelnummer en je “track & trace”-code van het retourpakket.
    Wij gaan het dan verder uitzoeken!

  • Artikel ruilen

    Ruilen is eigenlijk hetzelfde als jouw product retourneren en een nieuw artikel bestellen. Hiervoor gelden dus ook de retourvoorwaarden.

    Als je wilt ruilen vanwege een defect, vermeld dit dan duidelijk in je e-mail naar ons. Wij zorgen er dan voor dat je het pakket kosteloos naar ons kunt verzenden.

  • Terugstorting bij retour

    Wij storten het bedrag terug op de manier waarop betaald is. Heb je betaald met een waardebon, dan wordt het retourbedrag teruggezet als shoptegoed op je account. Heb je de bestelling betaald via iDeal of overboeking, dan storten we dit bedrag terug op je rekening. Als je de bestelling met 2 verschillende betaalmethodes (bijv. waardebon & iDeal) hebt betaald, dan wordt dit ook zo teruggestort.

    Als een bestelling volledig wordt geretourneerd en er bij de bestelling verzendkosten zijn betaald, dan worden de kosten hiervan ook teruggestort, zoals wettelijk is bepaald. Heb je meerdere producten besteld en retourneer je niet alles, dan worden de verzendkosten niet teruggestort.