FAQ

Pakket is niet bezorgd of compleet

Helaas kan het wel eens voorkomen dat een bezorging niet loopt zoals we zouden willen.
Dit kun je doen als...

... de pakketbezorger niet is langsgekomen
Heb je een 'track & trace'-link hebt ontvangen per e-mail en/of is deze aanwezig is in Mijn account? Controleer dan eerst even wat de status van de bezorging is. Wellicht is het pakket afgegeven bij de buren, afgeleverd bij een afhaalpunt of is er een vertraging opgetreden in de bezorging.

... je bestelling niet compleet is geleverd
Het kan voorkomen dat een bestelling gesplitst is in 2 of meerdere bezorgingen, omdat een product toch niet direct op voorraad is of een product direct door een leverancier wordt verzonden. Als blijkt dat een product toch niet op voorraad is, dan zullen we altijd contact met je opnemen. Producten die direct door een leverancier worden verzonden, staan gemarkeerd op je bestelling. Controleer eerst of dit het geval is.

 
Blijft het probleem bestaan?
Neem dan contact op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info[a]cashforcops.nl. Vermeld hierbij altijd je bestelnummer en bij voorkeur ook een telefoonnummer, zodat we op meerdere manieren contact met je op kunnen nemen.