FAQ

Bestelling niet gelukt

Heb je betaald met iDEAL? Dan kan het een half uur duren voordat je bestelling correct geplaatst is. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen als je na je betaling meteen je browser sluit en niet meer terugkeert naar onze shop.

Is dit niet het geval?
Bekijk dan hieronder wat jouw situatie is:

Je bestelling is wel zichtbaar in Mijn account, maar je hebt geen orderbevestiging ontvangen

De bestelling is correct ontvangen. Er is alleen iets fout gegaan bij het versturen of ontvangen van de e-mail met de orderbevestiging. Als je alsnog een orderbevesting wilt ontvangen, neem dan even contact op met ons via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl

Je bestelling is niet zichtbaar in Mijn account en je hebt geen orderbevestiging ontvangen

Helaas is er dan iets fout gegaan tijdens de bestelling. Als je nog niet betaald hebt, dan kun je de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Heb je wel al betaald? Laat het ons dan even weten via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl, dan controleren we het even voor je en betalen we je het bedrag natuurlijk terug.

Je bestelling is niet zichtbaar in Mijn account, maar je hebt wel orderbevestiging ontvangen

Waarschijnlijk is er toch iets niet goed gegaan met de bestelling. Neem even contact op met ons via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl, zodat wij het kunnen onderzoeken.

Je bestelling is wel zichtbaar in Mijn account, je hebt ook een orderbevestiging ontvangen, maar het saldo van je shoptegoed klopt niet

Waarschijnlijk heb je eerst geprobeerd om te betalen met een combinatie van iDEAL en shoptegoed. Vervolgens is daar ergens iets fout gegaan of ben je via je browser terug gegaan naar het afrekenproces.

Op dat moment is er een (tijdelijke) bestelling geplaatst en staat de iDEAL-betaling on-hold. Daardoor is je shoptegoed ook even gereserveerd, omdat wij (nog) niet teruggekregen hebben of de iDEAL-betaling correct is verlopen of dat er iets fout is gegaan. Na ongeveer een half uur zou dit automatisch opgelost moeten zijn, omdat wij dan van iDeal hebben doorgekregen dat de betaling niet gelukt is. Je gereserveerde shoptegoed komt dan weer beschikbaar.

Stel dat je nu toch het volledige bedrag hebt betaald en je eigenlijk je shoptegoed had willen gebruiken, neem dan contact op met ons via het contactformulier of info[a]cashforcops.nl.